Γερμανικά Ελβετίας 9

https://switzerlandtravelcentre.com/de/che/angebot/staedtetrip-nach-bern

Γραμματική:

Εκφράσεις:

Rüefed Sie en Arzt. // Rufen sie einen Arzt.
Es het en Unfall geh. // Es gab einen Unfall.
Ich kenn mich mit erste Hilf us. // Ich kenne mich mit erster Hilfe aus.
Ich bruch öppis gege de Schmerz. // Ich brauche etwas gegen den Schmerz.
Ich han mer min Arm broche. // Ich habe mir meinen Arm gebrochen.
Ich han mer min Knöchel verschtuucht. // Ich habe mir meinen Knöchel gestaucht.
Ich bin usgraubt worde. // Ich wurde ausgeraubt.
Ich bin gege Penicillin allergisch. // Ich bin gegen Penicillin allergisch.

Κείμενο:

Μετάφραση:

Video:

Γράψτε ένα κείμενο, στο οποίο θα περιγράφετε την καθημερινότητά σας. (Themen 4)

Για περισσότερη συζήτηση γύρω από τη γερμανική γλώσσα ή την ελβετική & τον πολιτισμό της, επικοινωνήστε μαζί μας: Ηλίας Ταμπουράκηςιδιαίτερα μαθήματα στο χώρο σας, κιν.: 6951614346

Leave a comment