ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΑ Λισαβόνας & Βραζιλίας ιδιαίτερα μαθήματα

ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΑ (Λισαβόνας & Βραζιλίας), ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ, από Skype – Messenger – Zoom ή και διά ζώσης.

Κάντε τις σπουδές χόμπι, μαθαίνοντας με ιδιαίτερα, ευχάριστα & υπεύθυνα μαθήματα, από πτυχιούχο Πανεπιστημίου, που αγαπά τις γλώσσες και τους νέους ανθρώπους με ενδιαφέροντα για τους πολιτισμούς.

Είστε αποφασισμένος,-η να ασχοληθείτε σοβαρά με τη μελέτη για τη σωστή εκμάθηση της γλώσσας? Έχετε ΣΤΑΘΕΡΟ ωράριο 1 1/2 ΩΡΑ, μία ή δύο φορές την εβδομάδα για μάθημα, ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ για 1, 2 ή 3 εξάμηνα? Τότε, ας μιλήσουμε για μια αποτελεσματική προετοιμασία εξετάσεων όλων των επιπέδων (Α1-C2), και κυρίως για μια εκμάθηση της γλώσσας που να εξυπηρετεί τους εκπαιδευτικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς σας. (Τα “διπλώματα” είναι χρήσιμα, αλλά χωρίς πραγματική γνώση είναι απλά “χαρτιά” με δευτερεύουσα σημασία…) 

Προετοιμασία για την εισαγωγή στη Σχολή Ξεναγών και υποστήριξη κατά τη διάρκεια των σπουδών με ισπανική & πορτογαλική ορολογία σε θέματα αρχαιολογίας, καλών τεχνών και λογοτεχνίας.

Υποστήριξη μελέτης (απορίες) και από το τηλέφωνο.

Μεταφράσεις-Διερμηνείες για εταιρείες και λογοτεχνικά κείμενα.

Ταξιδέψτε μέσα από τα μαθήματα στον εξωτικό κόσμο των χωρών που μιλούν πορτογαλικά, και γνωρίστε τις χώρες & τους λαούς, την ιστορία τους & τη λογοτεχνία, τις τέχνες & την κουζίνα τους, τη μουσική & τη νοοτροπία, την κουλτούρα & τη σύγχρονη ζωή των ανθρώπων που δημιούργησαν και συνεχίζουν να τροφοδοτούν ενδιαφέροντες πολιτισμούς!

Διδακτική, συγγραφική & μεταφραστική εμπειρία στο Διδασκαλείο Ξένων Γλωσσών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, & σε εκδοτικούς οίκους Ελλάδας & Βραζιλίας. 

2 βιβλία μου για τη διδασκαλία της Πορτογαλικής ως ξένης γλώσσας μέσω του πολιτισμού της Ιβηρικής και της Λατινικής Αμερικής εκδόθηκαν στην Ισπανία (2020-2023).

Στις εξετάσεις CAPLE 2021 πέτυχα 3 θέματα έκθεσης και 2 προφορικά.

Συνέπεια χρόνου και φιλικό περιβάλλον, με σεβασμό και από τις δύο πλευρές: καθηγητή και μαθητή. 

Ακολουθώ τη δια βίου εκπαίδευση, τόσο σε θεωρητικές, όσο και σε πρακτικές προσεγγίσεις. Πιστεύω στην αυτενεργό μάθηση, η οποία οδηγεί στη μεταγνώση (metacognition), δηλαδή στη συνειδητή επεξεργασία της γνώσης. Καλλιεργώ την αποκλίνουσα και κριτική σκέψη και την ικανότητα σύγκρισης στοιχείων. Βασική μου αρχή είναι η διερευνητική μέθοδος, που ανοίγει τον δρόμο προς την ανεξαρτητοποίηση του φοιτητή. Η ανάλυση, η σύνθεση, η διατύπωση και ο έλεγχος των δεδομένων καταλήγουν στην ανακάλυψη της έγκυρης μάθησης των γλωσσών και των πολιτισμών τους.

Εν τέλει, διδάσκουμε αυτό που είμαστε!

Με λίγα λόγια: ο σπουδαστής πρέπει να πάρει τη γλώσσα στα χέρια του και να είναι αποφασισμένος για το τι χρειάζεται Ο ΙΔΙΟΣ να μάθει.

Βλ. βιογραφικό: https://idiaiteramathimataxenonglosson.wordpress.com/

Επιμόρφωση με σεμινάριο:

Πανεπιστήμιο Anhembi Morumbi, Βραζιλία: Πορτογαλική γλώσσα.

Δημοσιεύσεις:

Πορτογαλική γραμματική Βραζιλίας, εκδ. Amazon

Lusofonia ao vivo! Εκμάθηση της πορτογαλικής γλώσσας (Λισαβόνας & Βραζιλίας) μέσω του πολιτισμού της., εκδ. Αmazon

Μετάφραση και έκδοση του λογοτεχνικού έργου O último cais της Πορτογαλίδας Elena Marques, με την επιχορήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού της Πορτογαλίας και του Πορτογαλικού Ινστιτούτου Βιβλίων και Βιβλιοθηκών. 

Κίνητρα – στόχοι – διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών:
 
Όταν σπουδάζουμε αυτό που αγαπάμε και στη συνέχεια εργαζόμαστε πάνω στο ίδιο αντικείμενο με τη χαρά να το μεταδώσουμε στον κόσμο, τότε το όνειρο ζωής γίνεται πραγματικότητα! Με ενθουσιάζει η γνωριμία με ανθρώπους που έχουν πολιτιστικά ενδιαφέροντα.
 
Με γνώση της ελληνικής και άλλων γλωσσών & διδακτική εμπειρία στο εξωτερικό, προσαρμόζω το μάθημα στις ανάγκες των ενδιαφερόμενων και το συνδυάζω με στοιχεία πολιτισμού. Σας προσκαλώ δωρεάν σε Latin εκδηλώσεις!
 
Συζητώντας με τον / την κάθε υποψήφιο, -α μαθητή, -τρια γύρω από τις σπουδές ή/και το επάγγελμά του / της, διαπιστώνοντας μέσα από μία χαλαρή αλλά σοβαρή κουβέντα τον σκοπό για τον οποίον θέλει να μάθει τη γλώσσα, ρωτώντας τον/την για την εμπειρία του / της στην εκμάθηση άλλων γλωσσών & αν είναι προχωρημένος, -η, διερευνώντας τις υπάρχουσες γνώσεις του/της μέσα από ευχάριστα φυλλάδια ποικίλης ύλης, και όχι από τα πιστοποιητικά που ίσως και να μην αντιστοιχούν στην ουσιαστική ικανότητα.
 
Extra παροχές:
  • Προσωπικές σημειώσεις και χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
  • Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
  • Προετοιμασία για υποτροφίες, πανεπιστήμια εξωτερικού και διαγωνισμούς
  • Θερινά μαθήματα
  • Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων

Απόδειξη: εργόσημο. 

Ελάτε να γνωριστούμε γλωσσικά στο 1ο μας μάθημα ΔΩΡΕΑΝ!

ΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ (με σωστή προφορά, γνώσεις, φιλική διάθεση και συνέπεια χρόνου), ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΝΑΝ ΣΩΣΤΟ ΜΑΘΗΤΗ, γιατί: 

1. ΟΧΙ, δεν γίνεται να στέλνει ο μαθητής μήνυμα και στην ΑΜΕΣΗ τηλεφωνική ανταπόκριση του καθηγητή να μην απαντά ΠΟΤΕ…

2. ΟΧΙ, δεν είναι τίμιο να κάνει ο μαθητής 10 μαθήματα και να χρειάζεται ο καθηγητής να τον κυνηγάει για να πληρώσει… Και η… “μοδούλα” του ghosting ΟΧΙ, δεν είναι απλή γυφτοβλαχιά. Είναι ψυχική διαταραχή (cognitive distortion, Jonason, P. et al., 2021) Συγγνώμη για την έκφραση, αλλά οι καθηγητές έχουμε απηυδήσει, γι’ αυτό ο μήνας μαθημάτων προπληρώνεται.

3. ΟΧΙ, δεν μπορεί να ακυρώνει τελευταία στιγμή ή να διακόπτει τη συνεργασία χωρίς λόγο στη μέση της χρονιάς, ενώ βλέπει ότι είχε επιτυχία στις περσινές εξετάσεις…

4. ΟΧΙ, δεν πρέπει ούτε καν να το σκέφτεται ότι σε 3 μήνες, ξεκινώντας ως αρχάριος, θα φτάσει σε επίπεδο Β2 ή θα φύγει στην Πορτογαλία με Erasmus…

5. ΟΧΙ, δεν είναι δυνατόν να ξεκινήσει ένας αρχάριος ισπανικά από το Β2, “για να μην χάνει χρόνο” επειδή ξέρει… κάποια ιταλικά!

6. ΟΧΙ, δεν είναι λογικό ο μαθητής να έχει σπουδάσει φιλολογία και να μην θέλει να κάνει γραμματική στην ξένη γλώσσα, επειδή “δεν χρειάζεται να ξέρει τι σημαίνει απαρέμφατο”…

7. ΟΧΙ, δεν έχει νόημα να αρνείται να κάνει προφορική εξάσκηση, επειδή ντρέπεται μην… κάνει λάθος.

8. ΟΧΙ, οι καθηγητές δεν είμαστε ούτε πολυεπιστήμονες, ούτε θεοί. Δεν γνωρίζουμε την ορολογία κάθε επιστήμης…

9. ΟΧΙ, δεν πειράζει οι σπουδαστές να μαθαίνουν και 2 – 3 βασικά στοιχεία της κουλτούρας που εκφράζει αυτή η γλώσσα. Καλό θα τους κάνει…

10. ΟΧΙ, δεν μπορεί κανείς να μάθει μια ξένη γλώσσα σωστά, αν γράφει στα ελληνικά ανορθόγραφα: “χαίρεται, τι κάνεται” και επίσης δεν μπορεί, αν δεν γνωρίζει τις βασικές λειτουργίες ενός υπολογιστή (πώς φωτογραφίζουμε 1 άσκηση & πώς τη στέλνουμε)…

11. ΟΧΙ, δεν χρειάζεται ένα 13-χρονο παιδί να έχει το Proficiency…

12. ΟΧΙ, δεν αποδίδει ένα μάθημα κάθε 15 μέρες, ούτε ένα μάθημα της 1 ώρας μόνο. 

(ΑΝ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΤΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!)

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ (ΔΥΣΛΕΞΙΑ, ΔΥΣΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, ASPERGER ΚΛΠ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟ ΦΙΛΟΛΟΓΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.

Κέντρο Αθήνας, ή στον χώρο σας!

κιν.: 6951614346 

Αξιολόγηση: Μαθήτρια: Ελένη Μελισσανίδου, διδακτορική φοιτήτρια (08/09/2023) Πήρα ισπανικό C2 (σε 3 εξάμηνα) και συνεχίζω με ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΑ. Με τις γνώσεις του για τον πολιτισμό της Ιβηρικής και της Λατινικής Αμερικής, ο καθηγητής Ηλίας Ταμπουράκης κάνει ευχάριστο μάθημα. Οι εκδόσεις των βιβλίων του και η ιστοσελίδα του μεταδίδουν εύκολα τη γραμματική και το λεξιλόγιο. Μία γλώσσα δεν μαθαίνεται γρήγορα χωρίς διάβασμα. Μόνο αν την αναλάβω στα χέρια μου με τις 4 μεθόδους που χρησιμοποιεί. Βρήκα σε αυτόν τον καθηγητή τα κλειδιά επιτυχίας για το διδακτορικό μου στην  ισπανική φιλολογία και για την καριέρα μου στο Διπλωματικό Σώμα: οργανωτικότητα>χρονοδιάγραμμα+υλικό. Με τον Ηλία είμαστε, πλέον, καλοί φίλοι!

Μαθητής: Francisco José Sánchez Menchén, φιλόλογος ισπανικής γλώσσας, Πανεπιστήμιο Βαρκελώνης (15/05/2023)

Αξιολόγηση: Είμαι Ισπανός φιλόλογος και κάνουμε μαθήματα πορτογαλικών με τον καθηγητή Ηλία Ταμπουράκη εδώ και δύο χρόνια και είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος με την συνεργασία μας. Άψογη προετοιμασία για το Γ2. Πολύ καλή μεταδοτικότητα, όχι μόνο της γλώσσας, αλλά και της κουλτούρας, του πολιτισμού, κλπ., χάρη στα χρόνια εμπειρίας και στις γενικές του γνώσεις.

Diploma de Portugués C2 (DUPLE): ¡conseguido! 🤩😄
Απόκτηση του διπλώματος Γ2 Πορτογαλικών!
Muito obrigado, Ilias Tampourakis pelas aulas, a apredizagem, o tempo e a dedicação! Todo o esforço deu frutos!

Μαθήτρια: Ph.D. Κορνηλία Ζαρκιά, αρχιτέκτων (02/03/2023)

Αξιολόγηση: Συστήνω τον κ. Ταμπουράκη με όλη μου την καρδιά! Τα μαθήματα γίνονται ευχάριστα, διανθισμένα με πολιτιστικά, ιστορικά, γλωσσολογικά και ανθρωπολογικά στοιχεία, ενώ η δύσκολη γλώσσα των πορτογαλικών παραδίδεται με τρόπο εύληπτο και αντίστοιχο με το επίπεδο του μαθητή. Ουσιαστικά πρόκειται για μια συνεργασία με γρήγορο ρυθμό που οδηγεί στα επιθυμητά αποτελέσματα. Ενώ ήμουν επιφυλακτική ως προς την online εκπαίδευση, διαπιστώνω οτι ο κ. Ταμπουράκης χειρίζεται άριστα το μέσο αυτό και είναι τουλάχιστον για μένα πολλαπλά ωφέλιμος τρόπος! 

Μαθήτρια: Amália Soares (27/08/2022) 

Αξιολόγηση: Η μητέρα μου είναι Ελληνίδα, αλλά ο πατέρας μου Πορτογάλος. Λόγω φόρτου εργασίας, ο ίδιος  δεν μπόρεσε να μου μάθει τη γλώσσα επαρκώς. Ο Ηλίας Ταμπουράκης, όμως, με τις βαθύτατες γνώσεις του, με βοήθησε να φτάσω σε επίπεδο που αναλογεί στην πολιτισμική μου καταγωγή. Σίγουρα θα τον πρότεινα σε όλους όχι μόνο για πορτογαλικά, αλλά και για ισπανικά. 

Μαθήτρια: Julia Rossi (10/06/2022)

Αξιολόγηση: Συνεχίζω τα μαθήματα πορτογαλικών  επιπέδου C2 με τον κο. Ηλία Ταμπουράκη, όπως επίσης και ο ενήλικος γιός μου τα μαθήματα ισπανικών που χρειάζεται για την επιχείρησή του. Είμαστε και οι δύο πολύ ικανοποιημένοι και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε και την επόμενη χρονιά. Τον συνιστούμε σε όλους! 

Μαθητής: Αλέξης Αποστόλου (09/06/2022)

Αξιολόγηση: Συνεργάζομαι με τον Ηλία Ταμπουράκη σε 2 γλώσσες: πορτογαλικά & γερμανικά. Στα πορτογαλικά βρίσκομαι στο επίπεδο C2 (DUPLE). Είναι αξιοθαύμαστο το γεγονός ότι μέσω της μεθόδου σύγκρισης των γλωσσών, μου διευκολύνει την εκμάθηση μιας γλώσσας αρκετά δύσκολης, τόσο στη γραμματική, όσο και στην προφορά, και ιδιαίτερα σε εμένα, που ξέρω ισπανικά και κινδυνεύω να τα συγχέω μεταξύ τους. Επίσης, πρέπει να αναφέρω τα ενδιαφέροντα πολιτιστικά στοιχεία που μου δίνει -ορολογία ιστορίας, λογοτεχνίας, καλών τεχνών και εθνολογίας- που θα μου χρησιμεύσουν να σπουδάσω στη σχολή ξεναγών στα πορτογαλικά και στα ισπανικά. Στα γερμανικά είμαι στο πρώτο επίπεδο (Α1-2). Ο Ηλίας Τ., με τις προσωπικές σημειώσεις του και με τη δική του ιστοσελίδα, μου μεταδίδει με ευχάριστο και εύκολο τρόπο την περίπλοκη γραμματική και το τόσο διαφορετικό λεξιλόγιο αυτής της γλώσσας. Τα μαθήματά μου με τον καθηγητή Ηλία Ταμπουράκη με έχουν βοηθήσει να συνειδητοποιήσω ότι μια γλώσσα είναι μια νοοτροπία αλλά και μια επιστήμη. Επομένως, δεν μαθαίνεται ούτε γρήγορα, ούτε χωρίς διάβασμα. Τα 3 – 4 εξάμηνα που αναφέρει στην αγγελία του είναι ο τέλειος χρόνος για όποιον δεν εμφανίζει θέματα μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων (δυσλεξία κλπ) . Και κάτι επίσης σημαντικό: ένας δάσκαλος παραμένει και καλός φίλος σε όλη μας τη ζωή!

Μαθητής: Γιάννης Παπαθανασίου (17/04/2022)

Αξιολόγηση: Ο Ηλίας Τ., με τον κοινωνικό του χαρακτήρα και με τις ενδιαφέρουσες γνώσεις του γύρω από τον πολιτισμό της Ιβηρικής και της Λατινικής Αμερικής, με έκανε να βλέπω πολύ ευχάριστη την εκμάθηση της πορτογαλικής γλώσσας, η οποία θεωρείται αρκετά δύσκολη από κάθε άποψη. Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν κάτι που κανένας καθηγητής –ούτε στο λύκειο, αλλά ούτε και στο πανεπιστήμιο- δεν μου είχε ξεκαθαρίσει από την αρχή: ότι για να μάθω μία γλώσσα θα πρέπει να την αναλάβω εγώ στα χέρια μου και να μην περιμένω από τον δάσκαλο να είναι μάγος. Η γενική αδιαφορία του σχολικού περιβάλλοντος στη χώρα μας, μας έχει κάνει να αντιδρούμε παθητικά σε οποιοδήποτε μάθημα. Ο Ηλίας, με τη δυναμικότητυά του με ταρακούνησε και μ’ έκανε να αναλάβω την ευθύνη να αφομοιώσω τα όσα μου δίδασκε με 4 διαφορετικούς τρόπους. Και κάτι τελευταίο: είναι εκπληκτική η ικανότητά του να αλλάζει την προφορά του και να περνάει από τα βραζιλιάνικα στα πορτογαλικά Λισαβόνας. 

Portugues Uni.

125 responses to “ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΑ Λισαβόνας & Βραζιλίας ιδιαίτερα μαθήματα

  1. Pingback: Feira de Mangaio, música e sabores nordestinos de Pernambuco! | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  2. Pingback: Πορτογαλικά: ver & vir: ρήματα που μας μπερδεύουν!… | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  3. Pingback: Museo de América en Madrid | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  4. Pingback: Fado: πορτογαλική νοσταλγία | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  5. Pingback: Museu da Sociedade de Geografia de Lisboa | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  6. Pingback: El Bachiller de Salamanca | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  7. Pingback: O tempo cronológico e meteorológico | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  8. Pingback: Ταξίδι στην ισπανική και πορτογαλική γλώσσα! | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  9. Pingback: Πορτογαλικά: Κτητικά επίθετα και αντωνυμίες | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  10. Pingback: Posesivos | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  11. Pingback: Control militar de los derechos humanos | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  12. Pingback: Είναι το διαδικτυακό μάθημα αποδοτικό? | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  13. Pingback: SIC Οπτικοακουστική (audio/video) πρακτική στα πορτογαλικά (Λισαβόνας) | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  14. Pingback: Οπτικοακουστική (audio/video) πρακτική στα πορτογαλικά (Λισαβόνας): SIC | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  15. Συνεργάζομαι με τον κο Ηλία Ταμπουράκη , ο οποίος μου παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα πορτογαλικών επιπέδου C2 .Επίσης ο ενήλικος γιος μου κάνει μαζί του μαθήματα ισπανικών. Είμαστε και οι δύο πολύ ευχαριστημένοι από τις γνώσεις και τον τρόπο που τις μεταδίδει σε εμάς.

    Like

    • Ευχαριστώ για την προτίμησή σας. παρακαλώ, επικοινωνήστε μαζί μας στο κιν. 6951614346.

      Like

    • Ευχαριστώ για την προτίμησή σας. παρακαλώ, επικοινωνήστε μαζί μας στο κιν. 6951614346.

      Like

  16. Pingback: Preposições | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  17. Pingback: Έμμεσο & άμεσο αντικείμενο (Πορτογαλικά) | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  18. Pingback: Infinitivo pessoal ou futuro do conjuntivo? | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  19. Pingback: Portugal: as invasões germânicas e árabes | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  20. Pingback: Οπτικοακουστική (audio/video) πρακτική στα πορτογαλικά (Λισαβόνας): SCIC | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

Leave a comment