ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ & ΕΛΒΕΤΙΚΑ ιδιαίτερα μαθήματα

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ & ΕΛΒΕΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ, από Skype – Messenger – Zoom ή και διά ζώσης.

Κάντε τις σπουδές χόμπι, μαθαίνοντας με ιδιαίτερα, ευχάριστα & υπεύθυνα μαθήματα, από πτυχιούχο Κολεγίου Ελβετίας, που αγαπά τις γλώσσες και τους νέους ανθρώπους με ενδιαφέροντα για τους πολιτισμούς.

Είστε αποφασισμένος,-η να ασχοληθείτε σοβαρά με τη μελέτη για τη σωστή εκμάθηση της γλώσσας? Έχετε ΣΤΑΘΕΡΟ ωράριο 1 1/2 ΩΡΑ, μία ή δύο φορές την εβδομάδα για μάθημα, ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ για 1, 2 ή 3 εξάμηνα? Τότε, ας μιλήσουμε για μια αποτελεσματική προετοιμασία εξετάσεων όλων των επιπέδων, και κυρίως για μια εκμάθηση της γλώσσας που να εξυπηρετεί τους εκπαιδευτικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς σας. (Τα “διπλώματα” είναι χρήσιμα, αλλά χωρίς πραγματική γνώση είναι απλά “χαρτιά” με δευτερεύουσα σημασία…)

Υποστήριξη μελέτης (απορίες) και από το τηλέφωνο.

Ταξιδέψτε μέσα από τα μαθήματα στον εξωτικό κόσμο των χωρών που μιλούν γερμανικά, και γνωρίστε τις χώρες & τους λαούς, την ιστορία τους & τη λογοτεχνία, τις τέχνες & την κουζίνα τους, τη μουσική & τη νοοτροπία, την κουλτούρα & τη σύγχρονη ζωή των ανθρώπων που δημιούργησαν και συνεχίζουν να τροφοδοτούν ενδιαφέροντες πολιτισμούς!

Συνέπεια χρόνου και φιλικό περιβάλλον, με σεβασμό και από τις δύο πλευρές: καθηγητή και μαθητή.

Ακολουθώ τη δια βίου εκπαίδευση, τόσο σε θεωρητικές, όσο και σε πρακτικές προσεγγίσεις. Πιστεύω στην αυτενεργό μάθηση, η οποία οδηγεί στη μεταγνώση (metacognition), δηλαδή στη συνειδητή επεξεργασία της γνώσης. Καλλιεργώ την αποκλίνουσα και κριτική σκέψη και την ικανότητα σύγκρισης στοιχείων. Βασική μου αρχή είναι η διερευνητική μέθοδος, που ανοίγει τον δρόμο προς την ανεξαρτητοποίηση του φοιτητή. Η ανάλυση, η σύνθεση, η διατύπωση και ο έλεγχος των δεδομένων καταλήγουν στην ανακάλυψη της έγκυρης μάθησης των γλωσσών και των πολιτισμών τους.

Με λίγα λόγια: ο σπουδαστής πρέπει να πάρει τη γλώσσα στα χέρια του και να είναι αποφασισμένος για το τι χρειάζεται Ο ΙΔΙΟΣ να μάθει.

Εν τέλει, διδάσκουμε αυτό που είμαστε!

Βλ. βιογραφικό: https://idiaiteramathimataxenonglosson.wordpress.com/

Επιμόρφωση με σεμινάρια: 

Συμμετοχή στην 6η επιστημονικής ημερίδα του Συλλόγου Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας στην Αθήνα. 

Κίνητρα – στόχοι – διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών:
 
Όταν σπουδάζουμε αυτό που αγαπάμε και στη συνέχεια εργαζόμαστε πάνω στο ίδιο αντικείμενο με τη χαρά να το μεταδώσουμε στον κόσμο, τότε το όνειρο ζωής γίνεται πραγματικότητα! Με ενθουσιάζει η γνωριμία με ανθρώπους που έχουν πολιτιστικά ενδιαφέροντα.
 
Με γνώση της ελληνικής και άλλων γλωσσών & διδακτική εμπειρία στο εξωτερικό, προσαρμόζω το μάθημα στις ανάγκες των ενδιαφερόμενων και το συνδυάζω με στοιχεία πολιτισμού. Σας προσκαλώ δωρεάν σε Latin εκδηλώσεις!
 
Συζητώντας με τον / την κάθε υποψήφιο, -α μαθητή, -τρια γύρω από τις σπουδές ή/και το επάγγελμά του / της, διαπιστώνοντας μέσα από μία χαλαρή αλλά σοβαρή κουβέντα τον σκοπό για τον οποίον θέλει να μάθει τη γλώσσα, ρωτώντας τον/την για την εμπειρία του / της στην εκμάθηση άλλων γλωσσών & αν είναι προχωρημένος, -η, διερευνώντας τις υπάρχουσες γνώσεις του/της μέσα από ευχάριστα φυλλάδια ποικίλης ύλης, και όχι από τα πιστοποιητικά που ίσως και να μην αντιστοιχούν στην ουσιαστική ικανότητα.
 
Extra παροχές:
  • Προσωπικές σημειώσεις και χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
  • Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
  • Προετοιμασία για πανελλήνιες 
  • Θερινά μαθήματα

Απόδειξη: εργόσημο. 

Ελάτε να γνωριστούμε γλωσσικά στο 1ο μας μάθημα ΔΩΡΕΑΝ!

ΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ (με σωστή προφορά, γνώσεις, φιλική διάθεση και συνέπεια χρόνου), ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΝΑΝ ΣΩΣΤΟ ΜΑΘΗΤΗ, γιατί: 

1. ΟΧΙ, δεν γίνεται να στέλνει ο μαθητής μήνυμα και στην ΑΜΕΣΗ τηλεφωνική ανταπόκριση του καθηγητή να μην απαντά ΠΟΤΕ…

2. ΟΧΙ, δεν είναι τίμιο να κάνει ο μαθητής 10 μαθήματα και να χρειάζεται ο καθηγητής να τον κυνηγάει για να πληρώσει… Και η… “μοδούλα” του ghosting ΟΧΙ, δεν είναι απλή γυφτοβλαχιά. Είναι ψυχική διαταραχή (cognitive distortion, Jonason, P. et al., 2021) Συγγνώμη για την έκφραση, αλλά οι καθηγητές έχουμε απηυδήσει, γι’ αυτό ο μήνας μαθημάτων προπληρώνεται.

3. ΟΧΙ, δεν μπορεί να ακυρώνει τελευταία στιγμή ή να διακόπτει τη συνεργασία χωρίς λόγο στη μέση της χρονιάς, ενώ βλέπει ότι είχε επιτυχία στις περσινές εξετάσεις…

4. ΟΧΙ, δεν πρέπει ούτε καν να το σκέφτεται ότι σε 3 μήνες, ξεκινώντας ως αρχάριος, θα φτάσει σε επίπεδο Β2 ή θα φύγει στην Πορτογαλία με Erasmus…

5. ΟΧΙ, δεν είναι δυνατόν να ξεκινήσει ένας αρχάριος από το Β2, “για να μην χάνει χρόνο”, επειδή είχε κάνει  κάποια μαθήματα πριν 10 χρόνια, αλλά δεν τα μίλησε ποτέ!

6. ΟΧΙ, δεν είναι λογικό ο μαθητής να έχει σπουδάσει φιλολογία και να μην θέλει να κάνει γραμματική στην ξένη γλώσσα, επειδή “δεν χρειάζεται να ξέρει τι σημαίνει απαρέμφατο”…

7. ΟΧΙ, δεν έχει νόημα να αρνείται να κάνει προφορική εξάσκηση, επειδή ντρέπεται μην… κάνει λάθος.

8. ΟΧΙ, οι καθηγητές δεν είμαστε ούτε πολυεπιστήμονες, ούτε θεοί. Δεν γνωρίζουμε την ορολογία κάθε επιστήμης…

9. ΟΧΙ, δεν πειράζει οι σπουδαστές να μαθαίνουν και 2 – 3 βασικά στοιχεία της κουλτούρας που εκφράζει αυτή η γλώσσα. Καλό θα τους κάνει…

10. ΟΧΙ, δεν μπορεί κανείς να μάθει μια ξένη γλώσσα σωστά, αν γράφει στα ελληνικά ανορθόγραφα: “χαίρεται, τι κάνεται” και επίσης δεν μπορεί, αν δεν γνωρίζει τις βασικές λειτουργίες ενός υπολογιστή (πώς φωτογραφίζουμε 1 άσκηση & πώς τη στέλνουμε)…

11. ΟΧΙ, δεν χρειάζεται ένα 13-χρονο παιδί να έχει το Proficiency…

12. ΟΧΙ, δεν αποδίδει ένα μάθημα κάθε 15 μέρες, ούτε ένα μάθημα της 1 ώρας μόνο. 

(ΑΝ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΤΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!)

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ (ΔΥΣΛΕΞΙΑ, ΔΥΣΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, ASPERGER ΚΛΠ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟ ΦΙΛΟΛΟΓΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.

Κέντρο Αθήνας, ή στον χώρο σας!

κιν.: 6951614346 

Μαθητής: Παναγιώτης Παπαδόπουλος (28/12/2023)

Αξιολόγηση: Με τον κ. Ηλία ξεκίνησα μάθημα πριν 3 μήνες, καθώς ήθελα ως γερμανόφωνος γιατρός να μάθω την ελβετική διάλεκτο πριν ξεκινήσω να δουλεύω στη Ζυρίχη. Όχι μόνο ήταν ο μοναδικός που βρήκα στην Ελλάδα, αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ καλός στον τομέα του! Πραγματικά με βοήθησε πολύ στην κατανόηση, και η συνεργασία μας ήταν πάντα εξαιρετική.

Μαθητής: Α. Αλεξάνδρου (18/04/2022)

Αξιολόγηση: Στο μάθημα του κ. Η. Ταμπουράκη βρήκα τα 2 βασικά πράγματα που αναζητούσα, προκειμένου να επιτύχω μία εκμάθηση της γλώσσας, σε τέτοιο επίπεδο ώστε να μου είναι χρήσιμη και για το διδακτορικό μου, αλλά και για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία: 1. Οργανωτικότητα με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και υλικό (σωστά επιλεγμένο βιβλίο & extra στοιχεία από την προσωπική του ιστοσελίδα), 2. Μεθοδολογία προσαρμοσμένη στις δικές μου ανάγκες, κατόπιν διερεύνησης των 4 ικανοτήτων μου στην εκμάθηση της γλώσσας (κατανόηση & παραγωγή –καθοδηγούμενη & ελεύθερη- γραπτού & προφορικού λόγου), με συνδυασμό των συστημάτων Ollendorf, Alge / Hamburger & Berlitz), των οποίων τη λειτουργία μου εξήγησε από την αρχή. Ο κ. Ταμπουράκης ήταν ειλικρινής: δεν μου υποσχέθηκε ούτε ότι θα μάθω τη γλώσα γρήγορα, ούτε ότι θα πάρω κάποιο δίπλωμα χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα.

Μαθητής: Αποστόλου Αλέξης (09/06/2022)

Αξιολόγηση: Συνεργάζομαι με τον Ηλία Ταμπουράκη στα γερμανικά, στο πρώτο επίπεδο (Α1-2). Με τις προσωπικές σημειώσεις του και με τη δική του ιστοσελίδα, μου μεταδίδει με ευχάριστο και εύκολο τρόπο την περίπλοκη γραμματική και το τόσο διαφορετικό λεξιλόγιο αυτής της γλώσσας. Τα μαθήματά μου με τον καθηγητή Ταμπουράκη Η. με έχουν βοηθήσει να συνειδητοποιήσω ότι μια γλώσσα είναι μια νοοτροπία αλλά και μια επιστήμη. Επομένως, δεν μαθαίνεται ούτε γρήγορα, ούτε χωρίς διάβασμα. Τα 3 – 4 εξάμηνα που αναφέρει στην αγγελία του είναι ο τέλειος χρόνος για όποιον δεν εμφανίζει θέματα μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων (δυσλεξία κλπ). Και κάτι επίσης σημαντικό: ένας δάσκαλος παραμένει και καλός φίλος σε όλη μας τη ζωή!

2706671191_b219ae880a_m
LicenseCopyright All rights reserved by helga_ni

Germanika

104 responses to “ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ & ΕΛΒΕΤΙΚΑ ιδιαίτερα μαθήματα

  1. Με τον κ.Ηλια ξεκινησα μαθημα πριν 3 μηνες, καθως ηθελα σαν γιατρος να μαθω την ελβετικη διαλεκτο πριν ξεκινησω να δουλευω στην Ελβετια. Οχι μονο ηταν ο μοναδικος που βρηκα, αλλα πιστευω και ο καλυτερος! Πραγματικα με βοηθησε πολυ στην κατανοηση και η συνεργασια μας ηταν παντα εξαιρετικη.

    Like

  2. Pingback: Γερμανικά Ελβετίας 12 | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

  3. Pingback: Γερμανικά Ελβετίας 11 | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

Leave a comment