Απορίες στα Αγγλικά ? Causative form

maxresdefault

https://www.google.gr/search?q=causative+form

Το φαινόμενο της Ανάθεσης Έργου (Causative Form) στην αγγλική γραμματική, δείχνει πράξη που κάνει κάποιος άλλος αντί για εμάς, ή επίσης ότι κάποιος έχει υποστεί ζημιά:

I have painted my house. = Έχω βάψει το σπίτι μου. (Μόνος μου)

I have my house painted. = Έχω βαψίματα στο σπίτι. (Με συνεργείο)

I had my car stolen. = Μου έχουν κλέψει το αυτοκίνητο.

Στα αγγλικά ΗΠΑ, το φαινόμενο causative form σχηματίζεται με το ρήμα get, αντί με το have .

Ας δούμε, όμως, μία διαφορά στη σύνταξη, μεταξύ γυμνού απαρέμφατου και κανονικού:

I had my mother cook me a cake. = I got my mother to cook me a cake.

Για περισσότερη συζήτηση γύρω από τη αγγλική γλώσσα & τους πολιτισμούς της, επικοινωνήστε: Ηλίας Ταμπουράκης,  ιδιαίτερα μαθήματα στον χώρο σας, κιν. 6951614346

One response to “Απορίες στα Αγγλικά ? Causative form

  1. Pingback: Απορίες στα Γερμανικά ? Konditionalsätze = Υποθετικός Λόγος. | Ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών

Leave a Reply

